Pages

Monday, August 2, 2010

Cole siap bekerja dengan Torres




Bintang Inggeris tuntutan Cole teaming dengan orang-orang seperti Torres memainkan peranan utama dalam keputusannya untuk bergabung dengan Liverpool di depan kelab-kelab lain di transfer tidak.

Cole adalah pengagum besar Torres dan dia berharap untuk menyediakan Sepanyol dengan amunisi untuk api Liverpool berjaya.

benar-benar luar biasa

"Salah satu sebab utama saya datang ke Liverpool kerana saya ingin bermain dengan pemain hebat dan aku akan bekerja setiap hari untuk membuat Fernando sebagai banyak kesempatan yang saya dapat," kata Cole.

"Saya telah melihat cara dia bermain sejak dia datang ke kelab dan, musim lalu, dia adalah penyerang terbaik di dunia, tanpa bayangan keraguan.

Saya suka bermain dengan penyerang yang bermain di bahu pembela terkini. Striker terbaik saya bermain dengan di Chelsea (Hernan) Crespo; gerakannya benar-benar luar biasa.

"Saya mempunyai hubungan baik dengan dia dan mudah-mudahan aku akan dapat mempunyai hubungan seperti itu dengan Fernando. Tugas saya adalah untuk membuat peluang untuk orang-orang depan dan aku tidak sabar untuk bermain bersama dia. "

"Salah satu sebab utama saya datang ke Liverpool kerana saya ingin bermain dengan pemain besar" - Joe Cole

Sumber EPL result

No comments:

Post a Comment